Gillette míří do esportu, spolupracuje s Enterprise Esports
Značka Gillette se nyní vydává do oblasti esportu, kde navázala spolupráci
s organizací Enterprise Esports.
Značka Gillette se nyní vydává do oblasti esportu, kde navázala spolupráci
s organizací Enterprise Esports.
Ovečkárna připravila ve spolupráci se značkou Baťa huňaté farmářky.
Německá veřejnoprávní média spustila společnou technologickou platformu,
která umožní nabídnout obsah ARD a ZDF na jednom místě. Obě instituce se
tak snaží zejména o lepší konkurenci globálním hráčům.
Po změně struktury ohlašuje komunikační skupina Katz83 další novinky,
které se týkají vize a strategie skupiny.
Ben Cristovao se stává oficiálním ambasadorem společnosti Sony.
Propojení mezinárodních značek s lokálními tvůrci je u spotřebitelů
vnímáno pozitivně, do komunikace to vnáší autenticitu i punc lokálnosti.
Zákazníci si budou moc nově vyzvednout objednávku na splátky
i prostřednictvím AlzaBoxů.
McDonald’s uvádí limitovanou řadu prémiových burgerů Maestro by Přemek
Forejt.
KPMG Česká republika navázala partnerství s běžkyní Kristiinou Mäki,
která se zapojí do náborových i klientských aktivit společnosti.
Český rozhlas a ukrajinská veřejnoprávní vysílací stanice UA:PBC se
zavázaly ke vzájemné výměně pořadů, především hudebních a
literárních.