Bannerová online reklama i videoreklama letos rostou
Monitorované investice do internetové display reklamy a videoreklamy jsou za
první tři letošní čtvrtletí vyšší než ve stejném období loni,
ukazuje AdMonitoring.
Monitorované investice do internetové display reklamy a videoreklamy jsou za
první tři letošní čtvrtletí vyšší než ve stejném období loni,
ukazuje AdMonitoring.
# Aktuality # Lidé # Internet & Mobil
Předsedou výkonné rady internetového sdružení SPIR byl počtvrté zvolen
Michal Hanák.
Profesní oborové sdružení SPIR vydalo novou infografiku, která představuje
základní fakta o internetovém chování české populace.
Dlouhodobý růst je patrný u display reklamy a reklamy ve vyhledávání.
U display reklamy rostou všechny její části, nejvíce ale část mobilní
display reklamy.
# Aktuality # Internet & Mobil
Po zrušení podpory cookies třetích stran v prohlížeči Chrome upevní
Google své postavení, říká tuzemské internetové sdružení SPIR.
# Aktuality # Internet & Mobil # Lidé
Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) vyhlásilo výběrové řízení na
pozici výkonný(á) ředitel(ka) / Public Affairs manažer(ka).
# Aktuality # Internet & Mobil
FlashNews se rozhodla reagovat na kritiku vydavatelů, kteří vyjádřili
nesouhlas se zařazením svých médií mezi zdroje.
Internetová display reklama a video reklama nebyly podle dat monitoringu
Admonitoring zásadně poznamenány koronavirovou pandemií.