Opozice opět zablokovala hlasování o poplatcích pro ČT a ČRo
Další pokus hlasovat o velké mediální novele nevyšel. Poslanci se
k tomuto bodu sejdou znovu v pátek 14. února. Koalice chce na poledne
stanovit pevný termín pro hlasování.
Další pokus hlasovat o velké mediální novele nevyšel. Poslanci se
k tomuto bodu sejdou znovu v pátek 14. února. Koalice chce na poledne
stanovit pevný termín pro hlasování.
Tomio Okamura dominuje na sociálních sítích frekvencí, Andrej Babiš mírou
zapojení a interakcí. SPD investuje do největšího počtu placených
kampaní propojených s oficiálním profilem. Vyplývá to z nové analýzy
startupu Carl Data Company.
Hnutí ANO a hlavně SPD ve středu opět zablokovala schvalování růstu
poplatků pro Českou televizi a Český rozhlas.
Poslanecká sněmovna se dnes nedostala k rozhodnutí o zvýšení
rozhlasového a televizního poplatku.
Národní data NADA ukazují, že voliči politických stran se odlišují ve
výběru sledovaných mediatypů. Některé mediatypy jsou v jednotlivých
voličských skupinách zastoupeny více, než je průměr v celé populaci.
Z výzkumu mediální konzumace podle politických preferencí vyplývají
odlišnosti mezi voliči jednotlivých politických uskupení. Ukazují to data
z výzkumu MML-TGI od agentury Median.
Podzimní volby do Poslanecké sněmovny se blíží a politické strany
začínají vstupovat do závěrečných fází svých volebních kampaní.
Volební výbor hlasy všech osmi přítomných členů podpořil návrh na
odvolání Hany Lipovské z Rady ČT.