Super zoo si připomíná 20 let kampaní se stíracími losy
Řetězec chovatelských potřeb startuje spotřebitelskou kampaň na oslavu
svého 20. výročí na trhu.
Řetězec chovatelských potřeb startuje spotřebitelskou kampaň na oslavu
svého 20. výročí na trhu.
Lemur – Česká cena za PR přijala celkem 350 přihlášek, to je nejvíce
v historii soutěže.
Penny startuje další ročník soutěže Penny hra, kde je možné získat
dárkové karty na nákup v celkové hodnotě půl milionu korun.
Soutěž ADC Czech Creative Awards již zná své finalisty. Celkem je na
shortlistu 118 prací, nejvíce želízek v ohni mají agentury VML a
McCann.
Čedok si letos připomíná 105 let od svého založení. U této
příležitosti spouští soutěž o dovolenou v hodnotě 105 tisíc korun.
Soutěž inovativního využití médií FLEMA letos přichází s významnou
změnou soutěžních kategorií. Připomíná si také dvacetileté výročí,
což je příležitost ke zhodnocení, kam se posunulo mediální plánování a
jak se vypořádává se změnami na trhu.
Na evropské soutěži SABRE Awards byla oceněna kampaň „Kytky pro chmel“
od Svengali Communications.
Vodafone zahajuje jarní soutěž o kuchyňské spotřebiče značky Eta.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na
plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Burger King začíná podávat snídaně. V rámci Pancake Party přivezl
i trend Morning Disco, doprovodil jej soutěží v pojídání mini
palačinek.