Hercem v reklamě opět Trojan, maskotem prasátko od Kofoly
Vítězem letošního ročníku soutěže o Nejlepšího herce v reklamě je
opět Ivan Trojan. Nejlepším maskotem se stala zlaté prasátko od Kofoly.
Vítězem letošního ročníku soutěže o Nejlepšího herce v reklamě je
opět Ivan Trojan. Nejlepším maskotem se stala zlaté prasátko od Kofoly.
V pražské Lucerně byly ve středu večer rozdány ceny za efektivní reklamu
Effie. Hlavní cenu přiřkla porota kampani Dopravart, Rychlart, Chytrart,
absolutně nejvíc cen patřilo kampani 13 minut.
Coca-Cola navštíví se svým vánočním kamionem desítky měst na českém a
slovenském trhu.
Soutěžní pořad Superlov je variantou známé soutěže Na lovu, pořadem
opět provede Ondřej Sokol.
V letošním ročníku soutěže Czech Contact Center Award nejlépe obstály
Alza.cz, Comdata, Conectart, Telly či Vocalls ve spolupráci se Zásilkovnou.
Balíkový přepravce GLS spouští kampaň s názvem „Vánoce v balíku“,
v jejímž rámci lze vyhrát elektrokolo nebo elektrokoloběžku.
Aquila se od soutěže Miss a projektu Aqua Babes posunula k maminkám. Co jí
to přineslo, přibližuje její brand manažerka Kristýna Tomečková.
Účastníci podzimního kola studentské soutěže OMD Creative Challenge budou
tvořit kampaň pro značku ZOOT.
Alza ve spolupráci se značkou Lego připravila hon na stavebnice
v AlzaBoxech.
V letošním ročníku soutěže inovativního mediálního plánování Flema
uspěly slovenské agentury. Hlavní ceny si odnesly kampaň pro košický
region, dále slovenská agentura Wavemaker a Plzeňský Prazdroj.