Skip Pay se v předvánoční kampani spojuje s Disney
Skip Pay získal k předvánoční kampani licenci od Disney. Součástí je
soutěž o zájezd do Disneylandu.
Skip Pay získal k předvánoční kampani licenci od Disney. Součástí je
soutěž o zájezd do Disneylandu.
Nejlepším Obalem roku byly zvoleny Boxy pro T-phone launch, které vytvořila
firma Thimm pro T-mobile.
Letošní 26. ročník soutěže Effie zná své finalisty. Nejvíce nominací
má agentura McCann, poté Publicis Groupe a Ogilvy.
Loterie Korunka spustí od 16. října kampaň „Hrajte o Raketu“. Raketa
symbolizuje výhru 50 milionů korun.
Letošní druhý ročník B2B konference se bude týkat rovnováhy brandu a
výkonu a jejích přínosů pro byznys.
Na reklamním festivalu Golden Drum vyhrála jednu z hlavních cen agentura
McCann Prague za kampaň 13 minut zpoždění. Nezávislou agenturou roku se
stala bratislavská This is Locco.
# Aktuality # Retail # Marketing
Billa plánuje změny svého věrnostního klubu Billa Bonus Club. Jeho
členové nyní mohou své body vyměnit za slevy.
Mezinárodní soutěž Golden Drum oznamuje pro letošní rok nárůst počtu
přihlášek. Vítěze vyhlásí 10. října ve slovinské Portoroži.
Český a slovenský Art Directors Club se spojují za účelem vytvoření
lokálního kola evropské soutěže pro mladé profesionály z oboru.
# Aktuality # Internet & Mobil
Odstartovalo hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2023 – Cena
českého Internetu. Hlasovat je možné do 1. listopadu.