Kampaň Fofrtaška pro Kaufland je na shortlistu Festival of Media
Mezinárodní soutěž mediální kreativity Festival of Media zveřejnila
shortlistované práce. Česko v užších nominacích zastupuje kampaň
Fofrtaška 2.0.
Mezinárodní soutěž mediální kreativity Festival of Media zveřejnila
shortlistované práce. Česko v užších nominacích zastupuje kampaň
Fofrtaška 2.0.
V době Mistrovství světa v ledním hokeji soutěží Skip Pay
o vlastnoručně podepsaný dres Jaromíra Jágra.
Notino se stává oficiálním partnerem letošního Mistrovství světa IIHF
v ledním hokeji. Nad hrací plochu umístí virtuální zrcadlo.
Novinářská cena 2023 vyhlásila vítěze. Poprvé byly uděleny i ceny za
ekonomickou a zahraniční žurnalistiku.
Soutěž IMC Czech Awards se letos přejmenuje na Impact Czech Awards. Otevírá
registrace do svého 21. ročníku.
Grand Prix letošního ročníku soutěže Výroční ceny ČEA získává
festivalová aktivace Rohlík 2.0. Nejkreativnější event je Ploom
Launch.
Česká cena za PR – Lemur vybírá vítěze z 324 přihlášek,
nejsilnější kategorií je opět Společenská odpovědnost.
Nutella si letos připomíná 60 let od svého vzniku. Výročí připomíná
limitovanou edicí sklenic.
Soutěž ADC Czech Creative Awards zná své finalisty. Na shortlistu je celkem
120 prací.
Zlato v kategorii Transport & Logistics získala kampaň „DPD jste vy“
od agentury Realness. Ewing se stává „Poradenskou agenturou roku“.