AKA vyhlašuje Effie, přihlášky lze podávat do 24. srpna
Asociace komunikačních agentur vyhlašuje 28. ročník soutěže Effie Awards
Czech Republic.
Asociace komunikačních agentur vyhlašuje 28. ročník soutěže Effie Awards
Czech Republic.
Zlatý středník zná finalisty svého 23. ročníku. Nejvíce nominací má
agentura MSL Czech Republic, ze zadavatelů Jsme Fér a Plzeňský Prazdroj.
Značka intimní hygieny Chilly startuje spotřebitelskou kampaň, v níž se
hraje o balíček produktů od Durexu.
Nejvyšší ocenění letošní České ceny za PR – Lemur si odnáší
Kofola ČeskoSlovensko za kampaň „Vraťme sudy domů aneb #zlasky
k lokalitám“.
V jubilejním 25. ročníku soutěžilo o přízeň spotřebitelů
256 produktů od 201 firmy v 66 kategoriích.
Ocenění letošního ročníku Podcast roku jsou známi. Vyhlášení se
uskutečnilo v pondělí večer na pražské Občanské plovárně a vybráno
bylo 22 nejlepších podcastů.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Počtvrté odstartuje Nextbike svou výzvu, kterou chce motivovat lidi
k častějšímu využívání sdílené mobility.
SPP spouští kampaň „Výhodně do aleluja“, její součástí je
i soutěž o energie na rok zdarma či partnerství koncertů Michala
Davida.
Pořadatelé filmového festivalu v Karlových Varech (MFF KV) zveřejnili
program letošního 59. ročníku. Uskuteční se od 4. do 12. července.
Ocenění Absolutní vítěz eventové soutěže Výroční ceny ČEA získalo
Slavnostní zahájení a ceremoniály Olympiády dětí a mládeže 2024.