Gambrinus kampaní „Zralci na chmelu“ podporuje ležák
Gambrinus startuje novou kampaň „Zralci na chmelu“, v níž se poprvé
zaměřuje na svůj třikrát chmelený ležák.
Gambrinus startuje novou kampaň „Zralci na chmelu“, v níž se poprvé
zaměřuje na svůj třikrát chmelený ležák.
LMC spouští kampaň na podporu aplikace Práce za rohem, jež pomáhá lidem
najít práci blízko domova.
Amnesty International spouští brandovou kampaň, na níž spolupracovala
s agenturou Triad.
Človek v tísni v nové kampani představuje Červené sluchátko, další
způsob pomoci zadluženým lidem.
Studentská pečeť se ve své nové kampani „S přírodou hraju fér“
zaměřuje na udržitelné produkty. Jedním z kanálů je i seznamka Tinder.
Margot radikálně mění strategii. Opouští exotiku a přesouvá se do
domovského prostředí.