APEK: Až 40 % e-zákazníků nakupuje online téměř všechno
Díky pandemii vzrostla důvěra českých spotřebitelů v e-shopy, ukazuje
nová studie od Asociace pro elektronickou komerci.
Díky pandemii vzrostla důvěra českých spotřebitelů v e-shopy, ukazuje
nová studie od Asociace pro elektronickou komerci.
Asko – Nábytek rozšiřuje svou nabídku sortimentu doplňků a bytových
dekorací na své e-shopu.
ZOOT rozšiřuje svůj sortiment. Spustil sekci Zdraví, v níž se zaměří
na prémiové české značky potravinových doplňků.
Marks & Spencer zdvojnásobí počet položek mraženého sortimentu. Do
nabídky rovněž přidá kuchyňské potřeby a domácí doplňky.
Nová značka Antonína Kokeše Kinoko nově nabízí také spodní prádlo a
mikiny.
Hervis otevírá první prodejnu po rekonstrukci, a to v Europarku
Štěrboholy. Je vybavena designovým nábytkem a nabízí rozšířený
sortiment.
Obchodní řetězec Lidl rozšiřuje sortiment chlazených hotových jídel.
Nyní nabízí 18 druhů hotovek.