EUC: Zdraví často vnímáme jako samozřejmost a zdarma
Myslíme si, že do zdraví nemusíme investovat vůli, peníze ani čas,
říká Aziz Jahić ze skupiny EUC, jež stojí za kampaní „Zdraví
nazdar”.
Myslíme si, že do zdraví nemusíme investovat vůli, peníze ani čas,
říká Aziz Jahić ze skupiny EUC, jež stojí za kampaní „Zdraví
nazdar”.
Zdravotnická skupina EUC se v nové osvětové kampani s názvem Zdraví
nazdar! spojuje s Českou obcí sokolskou.
V rámci projektu „Hýbeme se hezky česky“ připravilo Penny s Českou
obcí sokolskou výlety s programem po celé zemi.
Sokol komunikuje kampaní své letošní výročí 160 let od svého
založení.
Novým manažerem komunikace České obce sokolské se stal Jiří Reichl.
Značky, jež navazují na tradici, by se neměly bát změn. Důležité je
mít silnou vizi pro budoucnost, zaznělo na letošním Brandstormingu.
V rámci projektu Se Sokolem do života se Česká obec sokolská nově
zaměřuje na rodiče předškolních dětí.