Každý třetí český uživatel VOD v průběhu času služby mění
Společnost Knowlimits uskutečnila rozsáhlou studii zaměřenou na uživatele
VOD služeb v České republice. Zveřejňujeme některé její výsledky.
Společnost Knowlimits uskutečnila rozsáhlou studii zaměřenou na uživatele
VOD služeb v České republice. Zveřejňujeme některé její výsledky.
# Internet & Mobil # Marketing
Nastupující generace budoucích zákazníků a spotřebitelů se bude
mediálně chovat úplně jinak, než jsme byli dosud u stávajících
generací zvyklí, píše Vítězslav Klement z Group M o generaci Z.
Přinášíme další díl seriálu o sociálních sítích relevantních pro
komunikaci a podnikání. Nový díl se zaměřuje na Twitter, autorem textu je
opět Vítězslav Klement.
Komunikační skupina GroupM uvádí na trh kontinuální výzkumný projekt
mPanel, který mapuje chování českých spotřebitelů.
V monitoringu Newton Media je nově možné využívat funkcionalitu entit pro
rychlejší přehled nejvíce užitých výrazů. Zpřístupněna byla také
sociodemografická data k 760 titulům.