Stavebnice Merkur je na sociálních sítích v novém kabátě
Na sociálních sítích se chce stavebnice Merkur zaměřit na objevy a novinky
ze světa Merkur Toys.
Na sociálních sítích se chce stavebnice Merkur zaměřit na objevy a novinky
ze světa Merkur Toys.
Děti ve věku 12–13 let komunikují s vrstevníky hlavně online, ze sítí
tráví čas nejvíc na TikToku, říká studie Děti a nová média.
Dvě třetiny Čechů se domnívají, že sociální sítě neodrážejí
věrně spektrum názorových proudů ve společnosti, ukazuje výzkum
Digitální doba s lidskou tváří.
Značka Gynella, nabízející intimní péči pro ženy, bojuje s algoritmy na
sociálních sítích, kterým vadí slova jako vagína či ovulace.
# Internet & Mobil # Marketing
Nejpočetnější věkovou skupinou na TikToku je generace Z, stále více se
však zapojují i vyšší věkové skupiny. Oblíbenost roste také mezi
značkami, zaznělo na Marketing Meeting.
Skupina Óčko rozšířila aktivity na sociálních sítích a zadavatelům
reklamy nabídla nové obchodní balíčky s garancí počtu impresí.
Pokračuje tak v rozšiřování svých aktivit i mimo televizní segment.
Uživatelům Facebooku, Instagramu a Snapchatu se otevírá možnost nakupovat
na největším světovém e-shopu přímo z aplikace.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Výzkum # Aktuality
Obyvatelé v Evropské unii nejčastěji čerpají informace z televize a
online serverů, ukazuje průzkum Eurobarometr. Za nejdůvěryhodnější jsou
označována média veřejné služby.