Na sociálních sítích roste počet lidí ze starších generací
Do prostředí sociálních sítí se čím dál více zapojují také starší
generace, ukazuje zpráva GWI.
Do prostředí sociálních sítí se čím dál více zapojují také starší
generace, ukazuje zpráva GWI.
Facebook či Instagram se hemží padělky. Nejvíce to poškozuje luxusní
značky v čele s Louis Vuitton.
Twitter testuje v USA nové nákupní možnosti, vybraným obchodům nyní
nabízí možnost prezentace až 50 produktů s proklikem k nákupu.
Asociace kuchařů a cukrářů ČR přichází s novou komunikací své
značky.
CzechTrade a outdoorová značka Kilpi si na zajištění komunikace vybrala
agenturu Insighters.
Dezinformátorem se může stát každý. Nikdo není schopen se orientovat
v tak velkém množství informací, zaznělo na debatním večeru.
Přinášíme první dílu seriálu, ve kterém budeme postupně představovat
jednotlivé sociální sítě, jež jsou v současnosti relevantní pro
podnikání a komunikaci značek a firem. Autorem textu je Vítězslav Klement
z Group M.
Přemek Forejt bude v následujících třech letech dohlížet na to, jak
probíhá příprava jídel v restauracích McDonald‘s. Své postřehy bude
zveřejňovat především na sociálních sítích.
# Marketing # Internet & Mobil # Aktuality
Kosmetická značka Lobey zveřejnila výsledky působení na TikToku. Za
necelý rok na této síti má přes 20 milionů zhlédnutí.
# Marketing # Internet & Mobil
Sociální sítě a online komunikace jsou stále vyhledávanějším spojením
mezi firmami a lidmi. V kulturním marketingu představují nejvíce
zastoupenou formu komunikace.