Generace Z stráví online dvě třetiny mediálního času, roste audio
Globální studie o mediálním chování generace Z od organizace WARC
odhaluje několik trendů.
Globální studie o mediálním chování generace Z od organizace WARC
odhaluje několik trendů.
Značky budou ve druhém pololetí pokračovat v reklamních investicích,
zpomalení ale očekává sdružení WARC v roce 2023.
Ze sociálních sítí v Česku dominuje stále Facebook a YouTube.
Nejdynamičtěji roste Instargram a Pinterest, který je podle žebříčku
s 37 % čtvrtou nejvyužívanější sociální sítí. TikTok používá
22 %.
# Aktuality # Internet & Mobil
Nová funkce WhatsAppu umožní reagovat na zprávy pomocí emotikonů a má
tak zjednodušit komunikaci v chatech.
Krátce po nákupu minoritního podílu ohlásil Elon Musk záměr provozovatele
sociální sítě kompletně převzít. Miliardářovo úsilí provázejí
pochyby a obtíže.
Platforma Lafluence zveřejnila ve spolupráci s MediaGuru.cz žebříčky
českých a slovenských influencerů na Instagramu za první kvartál
letošního roku.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Český olympijský tým získal vysílací práva a bude v ZOH v Pekingu
sdílet záběry s českými olympioniky ze závodišť na sociálních
sítích.
V druhém díle textu o influencer marketingu vysvětluje David Janíček, CEO
BarterMe.cz, specifika různých kampaní podle zvolených
marketingových cílů.
# Internet & Mobil # Marketing
Význam influencer marketingu roste i díky tomu, že některé z tradičních
marketingových metod se neslučují s pandemií a nahrazují je právě
influenceři. Přinášíme trendy tohoto odvětví pro rok 2022.
Zenith předpovídá, že sociální média budou v letech 2021 až
2024 nejrychleji rostoucím reklamním mediálním kanálem a v příštím
roce těsně překonají reklamní investice do TV.