Knowlimits koupila třetinový podíl v PPC agentuře Kofein
Knowlimits Group odkoupila 30% podíl v agentuře Kofein od spoluzakladatele
agentury Roberta Štípka.
Knowlimits Group odkoupila 30% podíl v agentuře Kofein od spoluzakladatele
agentury Roberta Štípka.
# Internet & Mobil # Marketing
Nejpočetnější věkovou skupinou na TikToku je generace Z, stále více se
však zapojují i vyšší věkové skupiny. Oblíbenost roste také mezi
značkami, zaznělo na Marketing Meeting.
Skokanem třetího čtvrtletí se na českém Instagramu stal podle platformy
Lafluence profil Vagabundi na Cestách, který má za poslední tři měsíce
122% přírůstek sledujících. Cestovatelské profily se v Česku stabilně
drží mezi nejvíce rostoucími účty na sociálních sítích.
Lafluence přináší čerstvé influencerské žebříčky. Skokany druhého
kvartálu se na Instagramu staly zejména cestovatelské a kulinářské
profily. Z nejsledovanějších influencerů baví nejvíce Leoš Mareš a Anna
Šulcová.
Závěrečný díl seriálu o komunikaci malých podnikatelů na sociálních
sítích se věnuje vyhodnocování a měření úspěšnosti.
Druhá část seriálu od Vítězslava Klementa, který přináší tipy
podnikatelům pro práci s reklamou na sociálních sítích, se zaměřuje na
výběr a oslovení cílové skupiny.
Na příkladu hypotetického Karlova kadeřnictví popisuje Vít Klement, co
mají podnikatelé vzít v úvahu, když chtějí sociální sítě využívat
pro své podnikání.
Firmy na sociálních sítích stále častěji čelí “bouřím”. Autorka
publikace Social media storms Efthymia Kottika radí, jak je ustát.
Do digitálního prostředí přichází stále více uživatelů. Jak se
proměňuje jejich chování a jaké změny nastaly po covidu, ukazuje zpráva
Digital Report 2023.
Investice do digitální reklamy se mají v roce 2023 zvýšit jen o 2 %.
Sociální média, dosud jeden z hlavních rostoucích kanálů digitální
reklamy, si přitom mají polepšit jen o 1 %, předpovídá IAB Europe.