Komunitní média v Česku chybí, sociální sítě je nenahrazují
Pro demokraticky zdravou konfiguraci jsou potřeba tři typy
médií – soukromá, veřejnoprávní i komunitní, která však u nás
prakticky neexistují, říká profesor Nico Carpentier.
Pro demokraticky zdravou konfiguraci jsou potřeba tři typy
médií – soukromá, veřejnoprávní i komunitní, která však u nás
prakticky neexistují, říká profesor Nico Carpentier.
Online zpravodajské zdroje jsou ve Spojeném království stejně využívané
jako televizní zprávy, které oproti loňsku poklesly. Televizní a
rozhlasové zprávy jsou však stále důvěryhodnější, ukazuje nová zpráva
regulátora Ofcom. Všímá si také rostoucí síly YouTube jako informačního
zdroje.
Letos by měly výdaje na reklamu meziročně růst o 10,5 %, celková hodnota
přesáhne bilion dolarů.
# Aktuality # Internet & Mobil # Reklama
Obchodní řetězec Penny pověřil marketingovou agenturu Business Factory
správou své komunikace na sociálních sítích.
Agenturou značky Rudolf Jelínek na sociálních sítích se stala brněnská
In creative.
# Aktuality # Internet & Mobil # Marketing
Nový profil Českého hokeje získal na sociální síti Instagram 300 tisíc
sledujících za 239 dní fungování.
# Aktuality # Internet & Mobil # TV # Lidé
Vojtěch Vavrek nově řídí obchodní část sociálních médií
skupiny Óčko.
Na trend, který byl dosud charakteristický hlavně pro TikTok nebo Snapchat,
zkouší naskočit i LinkedIn. Facebook už to udělal.
Méně zpravodajství a reklamy, více soukromého chatování a k tomu
i povídání s robotem. Sítě experimentují s obchodními modely a novým
typem obsahu, pokračovat v tom budou i v roce 2024.
Agentura Solootions se za osm let fungování rozrostla a každoročně
přináší zisky ve výši desítek milionů korun. V příštím roce by
chtěla kumulovaně dosáhnout zisk atakující půl miliardy, říká
marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha, který zároveň stojí
v čele této agentury.