TikTok Shop vstupuje na nové evropské trhy
TikTok rozšiřuje své možnosti social commerce na dalších trzích.
V následujících měsících se rozšíří do Itálie, Německa a Francie.
TikTok rozšiřuje své možnosti social commerce na dalších trzích.
V následujících měsících se rozšíří do Itálie, Německa a Francie.
Nejpoužívanější sociální sítí je u teenagerů stále Instagram, pro
zábavu však radši volí TikTok, vyplývá z průzkumu společnosti Piper
Sandler.
Až 69 % Čechů nakupuje na internetu, 56 % přes sociální sítě.
Pravidelně nakupující objednají online více než čtyři balíky
měsíčně.
O nákupu na sociálních sítích, neboli social commerce, se mluví stále
častěji proto, že mladší generace zde tráví více času a navštěvovat
webové e-shopy je pro ně retro, píše Vítězslav Klement z GroupM.
Společnost Oriflame si na česko-slovenském trhu zkusila live shopping event.
Trendy letošního roku se ponesou na vlně umělé inteligence, metaverzu,
formátu krátkých videí, živého audia i AVOD.
Twitter testuje v USA nové nákupní možnosti, vybraným obchodům nyní
nabízí možnost prezentace až 50 produktů s proklikem k nákupu.
Prodej na sociálních sítích čeká slibná budoucnost, podle Accenture má
růst třikrát rychleji než klasický e-commerce.