Twitter končí s napodobováním stories
Sociální síti se necelý rok fungující nápodoba formátu stories
neosvědčila. Přesto chce nabyté poznatky využít k vylepšování své
služby.
Sociální síti se necelý rok fungující nápodoba formátu stories
neosvědčila. Přesto chce nabyté poznatky využít k vylepšování své
služby.
I když na špici sociálních sítí se v České republice stále drží
dvojice YouTube a Facebook, z pohledu růstu začíná být zajímavý
i TikTok a Snapchat.
Personalizace reklamy bude na iPhonech těžší. Podle Bank of America a MKM
Partners to sítím uškodí různou měrou.
Úspěchem TikToku se inspiruje komunikační aplikace Snapchat. Přichází
s novým formátem a tvůrcům slibuje finanční odměny.
Digitální platformy vykazují během nejhorší ekonomické krize od
třicátých let minulého století solidní hospodářské výsledky.
Sociální síť Snapchat nabírá druhý dech. Meziročně roste co do počtu
uživatelů i příjmů z reklamy.
Komunikační aplikace experimentuje s korporátními profily. Značky by tak
dostaly speciální prostor, kde by jejich sdělení ani po 24 hodinách
nezmizelo.
Za poslední dva roky se užívání Instagramu pro sledování zpravodajství
zdvojnásobilo, ukazuje letošní průzkum Reuters Institute Digital News.
# Aktuality # Internet & Mobil
Společnost Httpool byla jmenována oficiálním zástupcem reklamního prodeje
pro Snapchat na 15 evropských trzích.
Provozovatel komunikační aplikace chce využít zájmu o svůj originální
obsah. Zadavatelům nabízí prominentní umístění inzerce.