Slovenské mediální agentury rostly rychleji než inflace
Nejsilnější mediální agenturou na Slovensku zůstává podle velikosti
tržeb Unimedia. Deset největších mediálních agentur zvýšilo loni tržby
meziročně o 17 %.
Nejsilnější mediální agenturou na Slovensku zůstává podle velikosti
tržeb Unimedia. Deset největších mediálních agentur zvýšilo loni tržby
meziročně o 17 %.
S upraveným konceptem a s novou moderátorkou Karolínou Lacovou se do
vysílání televize Markíza vrátí diskusní politický pořad Na tělo.
Další z tematických kanálů, které skupina Prima připravuje pro
slovenský trh, zahájí vysílání 1. listopadu.
Rádio si denně na Slovensku pouští zhruba polovina populace.
Nejposlouchanější stanicí zůstává Rádio Expres. Na svůj dosud
nejlepší výsledek dosáhla Europa 2.
Slovenská Rada pro mediální služby řešila v minulém roce i nenávistné
projevy a šíření dezinformací v onlinu. Ukazuje to zpráva o vysílání
na Slovensku v roce 2023.
Nejsilnějším provozovatelem slovenského internetu je Ringier Slovakia.
Shrnujeme vývoj návštěvnosti slovenského internetu v prvním
pololetí 2024.
Slovenská skupina Markíza zahájila vyslání své páté stanice. Jmenuje se
Markíza Klasik a přináší archivní tvorbu.
Neetické reklamy na Slovensku zneužily známé tváře a značky: byly
sexistické či nevhodně pracovaly s živými zvířaty.