Markíza a Joj navýší ceny TV reklamy dvouciferně
Také slovenský reklamní televizní trh pokračuje v nárůstu reklamních
cen, naznačují obchodní politiky stanic Markíza a Joj pro rok 2020.
Také slovenský reklamní televizní trh pokračuje v nárůstu reklamních
cen, naznačují obchodní politiky stanic Markíza a Joj pro rok 2020.
„Příjmy z displayové reklamy postupně až tak zajímavé nebudou,"
říká šéfredaktor nového ekonomického webu a titulu Index.
Přinášíme přehled vývoje slovenských měsíčníků v jednotlivých
žánrových segmentech.
Potravinové řetězce, e-shop a výživové doplňky. Přinášíme přehled
sporných slovenských reklam z posledních měsíců.
Mafra na Slovensku spojí své společnosti, které operují na trhu
tištěných médií.
České tendry jsou mnohem transparentnější, říká prezidentka Klubu
reklamních agentur Slovenska Zuzana Ďurčeková.
Přinášíme přehled událostí na slovenském mediálním trhu za třetí
letošní kvartál.
Přinášíme přehled slovenských reklamních agentur podle gross income
v roce 2018.
# Internet & Mobil # Slovensko
Internetová televize Mall.tv nabízí na začátku své slovenské působnosti
více než desítku původních slovenských pořadů.
Poslechovost tří nejsilnějších slovenských rádií ale v prvním
pololetí 2019 klesla.