Slovenský print: Inzerce se nemusí vrátit na úroveň před pandemií
Pokles inzerce, prodaného nákladu a očekávaná konsolidace trhu. Jak
slovenští vydavatelé zvládají dopady koronavirové pandemie?
Pokles inzerce, prodaného nákladu a očekávaná konsolidace trhu. Jak
slovenští vydavatelé zvládají dopady koronavirové pandemie?
Propad inzertních tržeb i odchod šéfredaktorky nejčtenějšího
týdeníku. Přinášíme přehled událostí ve slovenských médiích.
V roce 2019 vzrostla návštěvnost slovenských kin, rekord ale překonaný
nebyl. Nejnavštěvovanějším filmem roku se stal Avengers: Endgame.
Podle provozovatelů slovenských rádií je ohrožených 5–6 miliónů eur
inzertních příjmů (cca až 160 mil. Kč). Menší stanice nemusí vůbec
přežít, už teď mají problémy.
Podle dat měření adMeter tráví i Slováci s elektronickými médii více
času než v době před pandemií.
Nejprodávanějším slovenským tištěným deníkem zůstává Nový Čas,
týdeníkem Plus 7 dní a měsíčníkem Zahrádkář.
Trojice nejposlouchanějších slovenských rádií zůstává beze změny,
ukazují data MML-TGI za rok 2019.
Televizní týdeník Eurotelevízia se poprvé v loňském prosinci stal
nejprodávanějším slovenským celostátním týdeníkem.
Prognóza čistých reklamních výdajů na rok 2020 na slovenském trhu
předpovídá růst všech mediatypů kromě tisku.
Projekt Kamilka společnosti Kofola ČS vyhrála první místo ve slovenské
soutěži Prokop, oceňující nejlepší počiny v PR.