Retailoví hráči zvyšují TV reklamu na Slovensku
Slovenský televizní reklamní trh zaznamenává od loňského léta růstový
trend. Přispívají k němu retailoví hráči, kteří přesměrovali své
reklamní investice do TV, popisuje Martin Heržo.
Slovenský televizní reklamní trh zaznamenává od loňského léta růstový
trend. Přispívají k němu retailoví hráči, kteří přesměrovali své
reklamní investice do TV, popisuje Martin Heržo.
Cílová skupina mladých uživatelů láká na slovenském internetu tradiční
vydavatele, digitální hráče i mezinárodní koncerny.
Rekapitulujeme vývoj slovenských médií v posledních čtyřech letech a
přinášíme přehled těch, která v této době zanikla.
Obchodní ředitel slovenské televizní skupiny Joj Martin Heržo je prvním
hostem rozhovorového projektu, který uvedlo zastupitelství Atmedia.
Investiční skupina Penta prodala podíl ve slovenském vydavatelství Petit
Press. Přinášíme genezi finanční skupiny ve vydavatelství.
Penta Investments prodala svůj podíl 34 procent ve slovenském vydavatelství
Petit Press fondu spojenému s finančníkem Georgem Sorosem.
# Aktuality # Retail # Slovensko
Česká módní značka Bohempia vstupuje s lokalizovaným e-shopem na
Slovensko. Německo a další velké evropské země by měly následovat.
Slovenský reklamní etický kodex porušily „léčivé" výživové doplňky,
kampaň stravovacích lístků, parodie i Alza.
Licenční rada umožní dvěma digitálním rádiím vysílat terestricky.
Přinášíme přehled událostí ve slovenských médiích za první
čtvrtletí roku 2021.
Čisté reklamní výdaje do digitální reklamy na Slovensku loni přesáhly
140 milionů eur. Mobilní reklama těsně předběhla desktop.