Slovenským printům klesly prodeje, nejvíc měsíčníkům
Nejprodávanějším slovenským deníkem je Nový Čas, týdeníkem Plus
7 dní a měsíčníkem Záhradkár. Přinášíme kompletní výsledky
slovenských tištěných titulů za první pololetí 2020.
Nejprodávanějším slovenským deníkem je Nový Čas, týdeníkem Plus
7 dní a měsíčníkem Záhradkár. Přinášíme kompletní výsledky
slovenských tištěných titulů za první pololetí 2020.
Manažeři se měnili nejen v televizi TA3 a ve vydavatelství Perex.
Přinášíme přehled změn ve slovenských médiích ve třetím čtvrtletí
letošního roku.
Přinášíme kompletní výsledky oceněných prací za reklamní kreativitu ve
slovenské soutěži Zlatý klinec 2020.
Dopady koronavirové pandemie pociťuje i slovenský Ringier Axel Springer,
jeho výsledek bude ale velmi vzdálený nejčernějším scénářům, myslí
si COO Michal Maruška.
Nejposlouchanějším slovenským rádiem zůstává Rádio Expres, denně si ho
zapne každý pátý až šestý Slovák.
Novinka v programovém schématu TV Joj, show Zlatá maska, se bude vysílat
v nedělním hlavním vysílacím čase.
Nejvyšší tržby na slovenském trhu dosahují agentury Unimedia, Wavemaker
Slovakia a ZenithMedia. Přinášíme přehled slovenských mediálních agentur
podle výsledků v roce 2019.
Přinášíme výběr reklam, které na Slovensku porušily etický kodex.
Saunia plánuje otevřít první pobočku na Slovensku, konkrétně
v Bratislavě. Celkově tak bude mít 13 provozoven.
Přinášíme výsledky návštěvnosti slovenských webů a jejich
provozovatelů v prvním pololetí 2020.