Kino na Slovensku roste, pomohly lokální filmy
Návštěvnost slovenských kin se v roce 2024 zvýšila o 8,3%, tržby
o 11,7%. Souhrnná výše tržeb se dostala na úroveň před covidem.
Návštěvnost slovenských kin se v roce 2024 zvýšila o 8,3%, tržby
o 11,7%. Souhrnná výše tržeb se dostala na úroveň před covidem.
Rádia na Slovensku denně oslovují 52 % lidí, týdenně potom až 89 %
populace. Ukazují to nová data poslechovosti.
Investice do reklamy na internetu poprvé podle odhadu agentury Unimedia těsně
předběhnou televizní investice. Online za poslední dekádu rostl o 117 %.
Ohlížíme se za návštěvností slovenských webů v roce 2024. Vede
Ringier a zpravodajský portál Aktuality.sk.
Novoroční předsevzetí si dávají častěji mladší lidé a obvykle se
týkají jídla a sportování. Naplnit je se daří necelé polovině české
populace. Slováci jsou v plnění předsevzetí mírně úspěšnější,
zjistil výzkum ResSolution Group.
Sumarizujeme nejdůležitější události roku 2024 na slovenském
mediálním trhu.
Základní předplatné služby Voyo vzroste na Slovensku o dvě eura
měsíčně. Navýšení ceny za předplatné Voya se očekává také
v Česku.
Ohlížíme se za událostmi ve slovenských médiích v posledním čtvrtletí
roku 2024.