Souhrn událostí na Slovensku: Penta vystoupila z Petit Pressu
Několik vlastnických i personálních změn se odehrálo ve slovenských
médiích v období druhého čtvrtletí 2021.
Několik vlastnických i personálních změn se odehrálo ve slovenských
médiích v období druhého čtvrtletí 2021.
Jak se v roce 2020 vyvíjel slovenský televizní a rozhlasový trh podle
zprávy slovenské Rady pro vysílání a retransmisi?
Kavárenský řetězec Costa Coffee se rozhodl stáhnout ze slovenského trhu.
V České republice naopak navyšuje počet kaváren.
Slovenské mediální společnosti Mafra Slovakia se osvědčilo uvedení
lifestylového webu pro mladé s názvem Bra!nee.sk.
# Tisk # TV # Rádio # Internet & Mobil
Srovnávací studie aktuální mediální situace ve čtyřech zemích střední
a východní Evropy upozorňuje na zvyšující se politické tlaky a
zhoršující se postavení médií veřejné služby.
Placená televize Nova Sport nabídne část zápasů slovenské nejvyšší
fotbalové soutěže.
Přinášíme pohled na vývoj ženských časopisů na Slovensku v posledních
pěti letech.
Slovenský televizní reklamní trh zaznamenává od loňského léta růstový
trend. Přispívají k němu retailoví hráči, kteří přesměrovali své
reklamní investice do TV, popisuje Martin Heržo.
Cílová skupina mladých uživatelů láká na slovenském internetu tradiční
vydavatele, digitální hráče i mezinárodní koncerny.
Rekapitulujeme vývoj slovenských médií v posledních čtyřech letech a
přinášíme přehled těch, která v této době zanikla.