Action vstupuje na Slovensko, otevírá v Bratislavě
Řetězec Action vstupuje na Slovensko. Svůj první obchod otevřel 2. března
v Bratislavě, další budou následovat v regionech.
Řetězec Action vstupuje na Slovensko. Svůj první obchod otevřel 2. března
v Bratislavě, další budou následovat v regionech.
Slovenský antimonopolní úřad plánuje podle Živé.sk prověřit, zda se
televize Markíza a Joj nedohodly na společném postupu ohledně snahy omezit
konkurenci z Česka.
Návštěvnost slovenských kin i jejich tržby se v loňském roce odrazily
od historického dna, který byl výsledkem covidových restrikcí.
Nejnavštěvovanějším filmem byl loni snímek Mimoni 2.
# Aktuality # Marketing # Retail
Ve spolupráci s Levnými knihami rozšiřuje Knihobot síť sběrných míst,
vracet knihy bude možné po celém Česku.
Výdaje do reklamy na Slovensku v roce 2022 historicky poprvé překonaly
hranici 400 mil. euro. Mírný růst je předpovídán také pro letošní rok,
podíly TV a onlinu jsou už téměř vyrovnané.
Lídrem slovenského internetu zůstal i v roce 2022 Ringier Slovakia, na
druhé místo poskočil News and Media Holding. Přinášíme výsledky
návštěvnosti za rok 2022.
Změny v RTVS, nové mediální projekty a personální posuny. Sumarizujeme
změny na slovenském mediálním trhu v roce 2022.
Personální změny ve veřejnoprávní RTVS nebo ukončení televizní stanice
Trojka přinesl čtvrtý letošní kvartál na slovenském mediálním trhu.
Slovenský parlament odhlasoval zrušení koncesionářských poplatků, které
od července 2023 nahradí financování z rozpočtu.
Jakub Hudec byl jmenován do pozice Head of Public Affairs CZ/SK a nově tedy
vede i tým konzultantů slovenské pobočky.