Kampaň středních Čech se zaměřila na Slováky a Poláky
Středočeská centrála cestovního ruchu soustředila svou reklamní kampaň
na Slovensko a Polsko.
Středočeská centrála cestovního ruchu soustředila svou reklamní kampaň
na Slovensko a Polsko.
Unimedia byla v loňském roce obratově největší mediální agenturou na
Slovensku.
Slovenský mediální trh rostl v loňském roce jednociferně. Nejvyšší
obrat i zisky vykazuje nadále provozovatel skupiny Markíza.
Jedničkou mezi slovenskými online provozovateli je nadále Ringier Slovakia,
v některých měsících ale o sovou pozici přišel. Přinášíme pohled na
vývoj návštěvnosti slovenského internetu v prvním pololetí 2023.
# Aktuality # TV # Lidé # Slovensko
Po deseti letech opustí funkci generálního ředitele TV Markíza Mathias
Settele, nahradí ho Peter Gažík.
Ohlížíme se za událostmi ve slovenských médiích ve druhém letošním
čtvrtletí.
Analogovou frekvenci 87,7 FM ze Suché hory, která svým signálem pokrývá
i část českého území, bude do budoucna využívat slovenské Rádio Vlna.
Stanice nahradí někdejší kmitočet Rádia Jemné.
Top kulinářské weby překračují miliónovou návštěvnost. V printovém
segmentu jsou aktivní a hlavní vydavatelé. Přinášíme přehled
největších slovenských médií o vaření.
Spuštění vysílání na nové frekvenci a aplikace na bázi virtuálního
červeného tlačítka, technologii HbbTV, chystá pro své diváky jako novinky
v nejbližší době slovenská náboženská televize Lux. Informovala o nich
na svých webových stránkách.
Na slovenská média přišly stížnosti kvůli tomu, jak informovala
o spoluzakladateli Penty či bývalém speciálním prokurátorovi.
V některých případech neeticky.