Slovenská média: Nejvyšší tržby i zisk má stále Markíza před TV Joj
Nejvyšší tržby z mediálních slovenských společností měla v roce
2024 opět Markíza-Slovakia. Televizní segment celkově dominuje, zatímco
printový klesá.
Nejvyšší tržby z mediálních slovenských společností měla v roce
2024 opět Markíza-Slovakia. Televizní segment celkově dominuje, zatímco
printový klesá.
Kanál Prima Krimi SK, který své vysílání odstartuje 1. září
v odpoledních hodinách, sází na jeden z divácky nejoblíbenějších
žánrů televizní tvorby.
Slovenská televizní stanice Spark, kterou na českém trhu zastupuje IFC
Media, chystá další rebranding a změnu názvu na Kanal1. Tento krok
následuje pouhé dva roky poté, co Spark v polovině března 2023 nahradil
původní Up Network.
Služba SledováníTV přináší svým uživatelům další rozšíření
nabídky sportovních kanálů. Nově vedle původní české verze Sport
1 nabízí také alternativní kanál Sport 1 určený pro slovenský trh
lišící se možností odpojované reklamy.
Slovenská Rada pro mediální služby zhodnotila stav vysílání na Slovensku
za minulý rok.
Po loňském spuštění stanic Prima SK a Prima Cool SK připravuje skupina
Prima další tematický kanál pro slovenské publikum.
Změny vlastníků i manažerské výměny. Shrnujeme události ve slovenských
médiích ve druhém čtvrtletí letošního roku.
Radegast přenáší svou kampaň na Slovensko. Nosným motivem je socha boha
hojnosti a úrody Radegasta.