Penny spouští pro zákazníky hru s fotbalovou tematikou
Před blížícím se evropským fotbalovým turnajem připravil Penny
fotbalovou hru.
Před blížícím se evropským fotbalovým turnajem připravil Penny
fotbalovou hru.
# Aktuality # Marketing # Retail
Jarní soutěž je určena pro uživatele mobilní aplikace Penny. Soutěží se
ceny v hodnotě téměř 5,3 milionu korun.
Podíl privátních značek na celkových tržbách rychloobrátkového zboží
se loni meziročně zvýšil z 24 % na 26 %, ukazují to data agentury
NielsenIQ.
Billa přichází s vylepšeným věrnostním klubem, v němž nabídne
členům více výhod.
# Aktuality # Retail # Marketing
Alza nabídne členům programu AlzaPlus+ nově i slevy na své privátní
značky.
Čínsko-americký e-shop si razí cestu světovým e-commerce. Oslovuje
levnými cenami i rozsáhlou gamifikací.
Většina Čechů stále šetří. Vyhledávají slevy i privátní značky.
V promocích se v roce 2023 prodalo podle NielsenIQ 66 % zboží.
# Aktuality # Retail # Marketing
Košík reaguje kampaní na snížení DPH u potravin. Co se zlevní, nechává
vybrat české domácnosti.