Falešný tlak na e-shopech Čechy spíše odrazuje
Falešný tlak, vyskakovací okna nebo akce 3+1 při online nakupování na
Čechy působí spíše negativně.
Falešný tlak, vyskakovací okna nebo akce 3+1 při online nakupování na
Čechy působí spíše negativně.
Původně jednodenní slevová akce se na českém trhu roztáhla i na celý
měsíc. Při svých nákupech s ní počítají dvě třetiny nakupujících.
Své první slevové dny spouští e-shop CZC. Nabídne slevy u více než
50 značek.
# Aktuality # Reklama # Marketing
S novou funkcí Shaker získají zákazníci každý den dalších pět
zvýhodněných nabídek na rámec již zlevněného zboží.
Díky nové legislativě mají mít spotřebitelé letos větší jistotu, že
budou nabízené slevy na Black Friday skutečné. E-shopy očekávají až
trojnásobnou návštěvnost.
Billa nabízí zákazníkům slevu až 20 % na dva produkty jakéhokoliv
nezlevněného zboží.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Billa přichystala s blížícími se Velikonocemi svým zákazníkům dvě
slevové akce.
# Aktuality # Retail # Marketing
Během slevové akce Black Friday, jež se koná kolem 25. listopadu, utratí
čeští spotřebitelé zhruba sedm miliard korun.