Na trhu se spojují tři hráči, vzniká ABBBA Group
PR agentura ABBBA Consulting, digitální studio Swiit a publicistický server
FocusOn.cz se spojují pod hlavičku ABBBA Group.
PR agentura ABBBA Consulting, digitální studio Swiit a publicistický server
FocusOn.cz se spojují pod hlavičku ABBBA Group.
# Aktuality # Internet & Mobil # Tisk # Rádio
Konsolidované tržby všech společností, které vlastní skupina Mafra,
dosáhly loni výše 4,6 miliard Kč. Aktivity v jiných oblastech pomohly
skupině vyvážit poklesy v tradičním segmentu.
PR agenturu Topic PR převzal zakladatel Karel Pluhař, který odkoupil 50%
podíl od komunikační skupiny Near & Dear.
Skupina Konektor se přestěhovala do nových kanceláří na Praze 1 a
integrovala všechny služby pod jednu značku.
Timeline mikroblogovací služby čeká několik změn. Více prostoru dostanou
obrázky a videa, část tweetů spolknou tematicky zaměřené skupiny.
Facebook ohlásil změny, které připravuje ve fungování skupin. Začne
odstraňovat doporučení, která dává uživatelům pro politické a
občanské skupiny.
Vládní nařízení kvůli koronavirové pandemii se dotkla i farmářů. Ti
se z farmářských trhů přesunuli do digitálního prostředí, využívají
online tržiště, FB skupiny i vlastní e-shopy.