Mediální vzdělávání je v Česku neuspokojivé
Mediální vzdělávání je důležité, shoduje se naprostá většina
učitelů i ředitelů. Chybí ale jeho podpora ze strany státu, ukazuje
průzkum organizace Jeden svět na školách.
Mediální vzdělávání je důležité, shoduje se naprostá většina
učitelů i ředitelů. Chybí ale jeho podpora ze strany státu, ukazuje
průzkum organizace Jeden svět na školách.
CZC.cz zahajuje kampaň na podporu moderního vzdělávání ve školách.
Jejím cílem je představit možnosti nových technologií.
# Aktuality # Retail # Marketing
V rámci svých CSR aktivit se Lidl zaměřuje na jedlé školní zahrady.
Nyní se otevírá první ze šesti zahrad, které podporuje.
Jazykové školy spouští s příchodem školního roku nové kampaně. Zájem
lidí po covidu sílí, lidé mohou opět cestovat a účastnit se
jazykových hodin.
Zahájil nový projekt na podporu mediální gramotnosti Klíče k médiím. Do
projektu se může zapojit každá základní a střední škola i jednotliví
učitelé.
Studenti zlínské univerzity budou následující semestr navrhovat produkty,
které mají sloužit jako pomůcky k výuce mediální gramotnosti.
VŠKK připravuje pro nové zájemce kombinované bakalářské studium
marketingu.
Česká televize zařazuje od středy do vysílání vzdělávací pořad
UčíTelka, Látka určena je pro žáky 1. a 2. tříd ZŠ, vysílat se bude
na stanici ČT:D.