Škoda Auto poprvé promuje všechna svá SUV společně
O nákupu nového SUV někdy rozhodnou životní situace, ukazuje v nové
kampani Škoda Auto, která poprvé promuje všechna svá SUV společně.
O nákupu nového SUV někdy rozhodnou životní situace, ukazuje v nové
kampani Škoda Auto, která poprvé promuje všechna svá SUV společně.
Hokejový souboj modelů Škoda Auto při zápase NHL v Praze byl k vidění
v rozšířené realitě.
Dva plně elektrické automobily Škoda Enyaq Coupé iV a dar ve výši 1 mil.
Kč předala zástupcům Zdravotního klauna Maren Gräf, členka
představenstva Škoda Auto.
Jediným českým medailovým úspěchem na reklamním festivalu Golden Drum
bylo bronzové ocenění sporu pro Škoda Auto od nezávislé agentury Cinq.
Nově bude firma využívat slovní nápis Škoda a tradiční okřídlený
šíp v prstenci více odděleně, z nápisu se stane hlavní komunikační
nástroj.
Letošní cyklistické aktivity projektu WeLoveCycling.cz, který zaštiťuje
automobilka Škoda, směřovaly především k podpoře handicapovaného Davida
Štefanidese.
Vedení Komunikace produktu společnosti Škoda Auto se ujme Vítězslav Kodym.
Cyklistická Tour de France se letos dočkala své ženské varianty. Škoda
Auto, která je partnerem Tour, oslavuje závod žen sérií NFT plakátů.
Falešná soutěž láká na výhru automobilu, Škoda Auto se však od ní
distancuje.
V charitativní činnosti se podle Čechů nejvíce angažuje Člověk
v tísni, ve sponzoringu Škoda a ČEZ.