Seznam zjednoduší zadávání kampaní, umožní ho „jedním klikem"
Po vzoru kampaní Performance Max přichází Seznam ve své reklamní síti
Sklik se zjednodušením zadávaných kampaní v rámci svého portfolia.
Po vzoru kampaní Performance Max přichází Seznam ve své reklamní síti
Sklik se zjednodušením zadávaných kampaní v rámci svého portfolia.
Integrace systému Boost.space do reklamního systému Sklik od Seznamu může
výrazně rozšířit možnosti cílení na základě dat prvních stran,
popisuje Jiří Udatný.
Podíl investic do mobilní reklamy v Skliku v meziročním srovnání roste
ve všech segmentech.
Na středečním Sklik Expert fóru představil Seznam.cz ve své reklamní
síti Sklik cílení lookalike.
Nové možnosti ve svém reklamním systému Sklik i rozvoj home page
o sociální prvky představila na nedávném Sklik Expert fóru internetová
jednička Seznam.cz.
Letošní ročník konference PPC Restart částečně napověděl, na co se
v budoucnosti musí PPC specialisté připravit, píše Tomáš Bolibruch
z Omnicom Media Group.
Zásah videí na webech Seznamu se má vyrovnat Facebooku či Youtube. Cena
videoreklamy na Seznamu není podle Petra Daneše ve srovnání s těmito
platformami o tolik dražší.
Společnost Seznam.cz připravila pro majitele e-shopů tipy na vánoční
online inzerci.