Invia a Skip Pay komunikují společnou kampaní
Invia se v kampani spojuje se službou Skip Pay, společně komunikují
i jejich maskoti.
Invia se v kampani spojuje se službou Skip Pay, společně komunikují
i jejich maskoti.
Ve své vánoční kampani pracuje Skip Pay s motivy nevhodných dárků pod
stromečkem, reklama půjde i v televizi.
Rebranding značce Skip Pay pomohl, Mall v původním názvu mnohým e-shopům
vadil, říká marketingový ředitel služby Tomáš Krásný.
Skip Pay umožní zdarma rozdělit nákupy v kamenných obchodech do tří
splátek bez navýšení. Jako první ho využijí Datart a Invia.
Skip Pay v rámci svého CSS programu nabízí českým e-commerce
obchodníkům až 20% slevu na Google Nákupy, zároveň poskytne
i marketingovou konzultaci.
V době Mistrovství světa v ledním hokeji soutěží Skip Pay
o vlastnoručně podepsaný dres Jaromíra Jágra.
# Marketing # Retail # Aktuality
Podle sondy Skip Pay začínají být čeští zákazníci opět loajální,
složitější je ale si jejich důvěru získat. Zákazníci jsou o 56 %
opatrnější než v loňském roce.
Skip Pay nabízí zákazníkům možnost platit za dárky až po Vánocích,
zároveň však nabádá ke zodpovědnému nakupování.