Shell spouští soutěž o účast na Velké ceně F1
Shell v rámci svého 75. výročí partnerství s týmem Scuderia Ferrari HP
spouští soutěž, kde lze získat cenu v podobě zážitku na Velké ceně
F1.
Shell v rámci svého 75. výročí partnerství s týmem Scuderia Ferrari HP
spouští soutěž, kde lze získat cenu v podobě zážitku na Velké ceně
F1.
Ve spolupráci s Hitrádiem startuje Shell roadshow, na níž představí svou
nabídku Shell Café.
V nové soutěži odmění síť čerpacích stanic Shell 85 výherců,
kteří získají tankovací karty v hodnotě 10 tisíc korun.
Rodiny s dětmi mají na cestách své potřeby, i v Česku tomu čerpací
sítě začínají vycházet vstříc.
Shell spustil ve spolupráci s cestovní agenturou Invia kampaň, v níž se
hraje o dovolenou za čtvrt milionu.
V nové sběratelské kampani Shell nabízí zákazníkům sérii keramických
hrnků s dobovými logy společnosti.
Provozovatel sítě Benzina Orlen je letos zatím nejsilnějším zadavatelem
v segmentu čerpacích stanic.
Novou značkou Shell Café reaguje Shell na rostoucí zájem řidičů
o nepalivové zboží. 90 % řidičů, kteří pijí kávu při cestách
autem, ji kupuje právě na čerpacích stanicích, říká Jan Čapský ze
společnosti Shell.