Čínská tržiště sebrala českým e-shopům až 15 % tržeb
Čínské e-shopy typu Shein nebo Temu snižují tržby české e-commerce
o 10 až 15 %.
Čínské e-shopy typu Shein nebo Temu snižují tržby české e-commerce
o 10 až 15 %.
Přinášíme přehled toho nejdůležitějšího, co v letošním roce
ovlivnilo marketing na tuzemském trhu.
Amazon startuje novou nákupní aplikaci a web s názvem Amazon Haul, kde
nabízí zboží do 20 dolarů.
Až 78 % obyvatel Česka v posledním roce alespoň jednou nakoupilo na
internetu. Téměř 40 % ze všech nákupů šlo do zahraničí.
Umělá inteligence významně změní e-commerce i mobilní retail. Značky by
se na to měly připravit.
Postřehy z letošního ročníku konference E-commerce Expo, která se konala
v Berlíně, shrnuje Daniel Blažek.
Čínská ultra fast fashion značka dokáže svými levnými produkty oslovit
mladé po celém světě. Využívá k tomu promyšlený marketing.
Loni prodeje módy na internetu vzrostly o 15 %, letos se očekává podobný
nárůst, říká Ján Kešelák z módní platformy Glami.