Daneš: Zásah videí na Seznamu je srovnatelný s FB a YouTube
Zásah videí na webech Seznamu se má vyrovnat Facebooku či Youtube. Cena
videoreklamy na Seznamu není podle Petra Daneše ve srovnání s těmito
platformami o tolik dražší.
Zásah videí na webech Seznamu se má vyrovnat Facebooku či Youtube. Cena
videoreklamy na Seznamu není podle Petra Daneše ve srovnání s těmito
platformami o tolik dražší.
Seznam.cz reaguje na trend automatizace nákupu reklamy a spouští reklamní
e-shop Seznam Reklama. Nyní primárně pro vlastní partnerskou síť.
# Aktuality # Internet & Mobil
Videoportál Televizeseznam.cz se přejmenovává na Stream.
# Internet & Mobil # Marketing # Reklama
Kvalitní obsah sám o sobě nemusí dosáhnout optimálního sdílení nebo
proklikovosti. Je třeba jej podpořit, zaznělo na konferenci Content First.
„Naším cílem je, aby bylo možné i nadále na českém trhu reklamu
efektivně a kvalitně cílit," říká Domink Kosorín.
Nárůst e-commerce se odráží i na výsledcích Seznamu. Ten navíc
připravuje novou audio platformu, zaznělo na konferenci Seznam fórum.
Průměrný počet přehraných videí na českém internetu se v prvním
letošním čtvrtletí zvýšil, růst jde ale především za Seznamem.
Velikonoční kampaň volně navazuje na komunikační linku podzimních a
vánočních spotů s hlavní postavou děda Vševěda.
Vedle RTB nativní reklamy a obsahové sítě předpovídá Seznam.cz růst
i u nativní videoreklamy, říká Ondřej Sitta.
Investice do videoreklamy na webech společnosti Seznam.cz loni rostly
o téměř třetinu, narůst je predikován i pro letošní rok, říká
Petr Daneš.