Seznam.cz pokračuje v brandové kampani s digitálním psem
Nová brandová kampaň cílí na uživatele, kteří Seznam.cz využívají jen
příležitostně. Ty chce firma motivovat k častějším návštěvám.
Nová brandová kampaň cílí na uživatele, kteří Seznam.cz využívají jen
příležitostně. Ty chce firma motivovat k častějším návštěvám.
Vendorské spolupráce od Seznam.cz evidují od svého spuštění rostoucí
zájem značek o reklamní služby.
# Aktuality # Lidé # Internet & Mobil
Lukáš Šmol, který do ledna letošního roku vedl sdružení CPEx, nastupuje
do Seznam.cz jako seniorní produktový manažer v týmu Identita.
Nový rok začal významnou změnou v řízení redakce jednoho
z největších tuzemských zpravodajských serverů. Po vypjatém roce, který
Seznam Zprávy loni prožily, přišel do vedení zkušený novinář Robert
Čásenský.
Kupi.cz zavádí metriku CPO (Cost per Open), která měří počet reálných
otevření digitálních letáků. O trendech v retail médiích promluvil
v rozhovoru Vlastimil Jakimič, business development manager Seznam.cz.
# Aktuality # Internet & Mobil
Služba Seznam Email nebyla dostupná, Seznam.cz pracuje na nápravě.
Během posledního roku Seznam.cz zcela přepracoval metodu, jak identifikuje
zájmy uživatelů, popisuje Jiří Udatný.
Připravenost českého internetového trhu na mizející podporu cookies
třetích stran je dnes určitě lepší, než jaká byla před pěti lety.
Hlavně u menších hráčů a na straně klientů ale ještě penzum práce
čeká, shodli se účastníci diskuse na konferenci SPIR.