Seznam.cz a Ecomail: Podíl spamu loni mírně poklesl
Schránky provozované Seznamem přijaly loni 28 miliard zpráv, Ecomail
evidoval 31% meziroční nárůst.
Schránky provozované Seznamem přijaly loni 28 miliard zpráv, Ecomail
evidoval 31% meziroční nárůst.
Turecké online tržiště, jež na českém trhu působí od letošního roku,
vyzkouší na podzim v komunikaci nové mediatypy.
V nové kampani se Seznam chce rozejít s reklamou. Podporuje tak nový
produkt, který umožňuje zobrazení přes 20 webů bez reklamy.
Marketéři by se měli zaměřit na měření faktických cílů, které jim
přináší výsledky, myslí si Jakub Olexa, ředitel společnosti Mailkit.
Až 54 % e-mailů tvoří na Seznamu marketingová sdělení, vyplývá
z analýzy společnosti Ecomail a Seznam.cz.
O emocích v reklamě se diskutovalo na letošní konferenci Communication
Summit.