# Marketing # Reklama # Aktuality
Dezinformační weby umí online marketing dobře
Online marketing umí dezinformační weby dělat dobře, vydělávají
i miliony korun měsíčně, píše Ondřej Vácha.
# Marketing # Reklama # Aktuality
Online marketing umí dezinformační weby dělat dobře, vydělávají
i miliony korun měsíčně, píše Ondřej Vácha.
Do týmu SEO specialistů agentury Taste nastoupili Oleksandr Dzulja, Lukáš
Lipovský, David Bureš a na novou pozici v SEO se posunula Nikol Fialová.
Uživatelé nejpopulárnějšího vyhledávače brzy získají bohatší
odpovědi na své dotazy. Dostanou i nové nákupní tipy.
O affilliate marketingu a o tom, jak s ním efektivně pracovat, píše Radim
Oulehla z Affial.com.
# Marketing # Internet & Mobil
Další pravidelná přehlídka nástrojů, které lze využit pro analýzy a
efektivnější práci v marketingu, se uskutečnila na tradiční konferenci
Nástroje v marketingu.
Letošní ročník konference PPC Restart částečně napověděl, na co se
v budoucnosti musí PPC specialisté připravit, píše Tomáš Bolibruch
z Omnicom Media Group.
Dominantní vyhledávač upraví své fungování způsobem, který by mohl
přispět dalšímu rozvoji e-commerce.
Google klade ve výsledcích čím dál větší důraz na uživatelskou
přívětivost stránek, rychlost i plynulost jejich načítání.
Na co se zaměřit, když copywriter dodá text? Pravidla, která by měl dobrý
copywriter dodržovat, shrnuje Lucie Hrdinová z H1.cz.
V SEO si musíte úspěch odpracovat. Nestačí zaplatit za úvodní analýzy a
pak jen čekat, že se něco stane, píše Dominik Liebezeit.