Organizace Začni učit! bojuje kampaní za zlepšení systému
Novou kampaní s názvem „Učitelské mýty“ chce organizace Začni učit!
bojovat za zlepšení vzdělávacího systému.
Novou kampaní s názvem „Učitelské mýty“ chce organizace Začni učit!
bojovat za zlepšení vzdělávacího systému.
Porotherm od Wienerbergeru v kampani komunikuje, že „s pořádnou cihlou
jedna vrstva stačí“.
V nové edukativní kampaně se Orlen Unipetrol zaměřuje na zajímavá fakta
o plastech a jejich přínosy pro společnost.
Oddělení brand designu studia Semibold má nově na starosti Jakub Novák.
Dětská výživa Kendamil chce kampaní bořit stereotypy spojené
s rodičovství.
Kampaní chce Grohe edukovat širokou veřejnost o tom, jaké úsilí stojí za
výsadou pitné vody.
V rámci komunikační skupiny Near & Dear Group vzniklo nové designové
studio Semibold.