# Aktuality # Marketing # Reklama
Coca-Cola uvádí v Česku novinku Vitaminwater
Na český a slovenský trh přináší společnost Coca-Cola novinku Glacéau
Vitaminwater.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Na český a slovenský trh přináší společnost Coca-Cola novinku Glacéau
Vitaminwater.
Prostřednictvím kampaně komunikuje Tchibo novinku svého nápoje Mazagrande
Yuzu Tonic.
V letošním roce začala Kinley výrazně investovat do marketingu. Vyplácí
se jí to prodejně i v posílení povědomí o značce, říká brand
manažerka Kateřina Třísková.
Nescafé přichází na trh s ledovou kávou bez cukru. Podpoří ji kampaní
i samplingem.
Cool přichází s novou příchutí Rybíz a limetka. Celé své portfolio
nabídne ve verzi s 0% obsahem alkoholu. Spouští i novou kampaň.
Síť fresh barů a salaterií UGO chce se svou nabídkou oslovit i firemní
zákazníky. Nabízí jim catering v podobě UGO boxů.
KitKat Senses, nabízející mix malých oplatek, je podpořen v televizi a
také samplingem na čerpacích stanicích Benzina.