Samurai Shot má nového vlastníka, v plánu je redesign
Nový majoritní vlastník značky Samurai Shot plánuje redesign
i rozšíření produktového portfolia.
Nový majoritní vlastník značky Samurai Shot plánuje redesign
i rozšíření produktového portfolia.
Růst ginové kategorie se v Česku zpomalil. Podle Petra Poláka,
marketingového ředitele Pernod Ricard, přichází nyní fáze tzv.
zákopové války.
Čtyřicet procent českých konzumentů alkoholických nápojů je během léta
pije častěji. Nejčastěji konzumovaným letním alkoholickým nápojem je
pivo, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Značka nealkoholických jablečných bublinek Champi má v plánu nejen
expanzi v tuzemsku. Chystá se i na Slovensko či do Velké Británie.
# Aktuality # Retail # Marketing
Moët & Chandon otevírá v obchodním centru Chodov svůj pop-up
vánoční butik.