Opavia v novém spotu spojuje rodiny po generacích
Značka Opavia nasazuje po třech letech novou televizní reklamu.
Značka Opavia nasazuje po třech letech novou televizní reklamu.
Pivovar Krušovice startuje nový komunikační koncept „Síla královského
charakteru“.
Na lokální úrovni se kampaň Coca-Coly věnuje Vánocům v multikulturním
pojetí.
Vánoční nabídku komunikuje T-Mobile kampaní, jež vznikla v dílně
maďarské agentury DDB.
Mobilní operátor T-Mobile si na kreativu vybral agentury VMLY&R, Ogilvy a
Wunderman Thompson ze skupiny WPP.
Pivovar Krušovice si ve výběrovém řízení na kreativní agenturu vybral
Saatchi & Saatchi.
Ve své nové kampani „Sportovní léto“ vybízí T-Mobile k aktivnímu
trávení času.
V čele komunikační divize Publicis Groupe střídá Tomáš Kleňha Pavlu
Nýdrle.
Coca-Cola na trh uvádí novou verzi nápoje Zero Sugar. V kampani „Yes or
No“ využije interaktivní prodejní automaty.
Mobilní operátor T-Mobile po deseti letech vyhlašuje výběrové řízení na
kreativní agenturu.