Dáme jídlo do kampaně zapojuje záběry z restaurací
Služba Dáme jídlo do nové kampaně zapojuje partnerské podniky, které
sdílejí autentické fotografie svých týmů při práci v době pandemie.
Služba Dáme jídlo do nové kampaně zapojuje partnerské podniky, které
sdílejí autentické fotografie svých týmů při práci v době pandemie.
Kavárenský řetězec Starbucks zprovoznil na vybraných pobočkách výdejová
okénka.
Nová aplikace Bolt Food nabízí rozvoz jídla z více než 100 restaurací
v nabídce. Přibude i možnost objednat si z pekařství, cukrárny či
květinářství.
Všechny nabídky na rozvoz potravin pod jednou střechou. Nový agregátor
Mealio.cz podpoří kampaň #domajez.
Košík.cz prodal za deset dní od spuštění svého projektu Hotovky už
11 500 jídel. Rozšíří nabídku i závozové oblasti.
# Aktuality # Internet & Mobil
Za první den fungování nové služby Rohlík Bistro objednali zákazníci
přes 1200 hotových jídel z restaurací s dovozem až domů. E-shop
uvažuje o rozšíření do Brna.
Místo závodů rozvoz polévek těm, co obětavě pracují. Cyklisté
vyzývají další sportovce na kolech, aby se zapojili do aktivity Bageterie
Boulevard.
Vlastní portál s e-shopem vytvořil v Bageterii Boulevard tým zhruba šesti
lidí za šest dní. Bleskový vývoj popisuje Jana Nováková, zajišťující
v BB systémový rozvoj.
Bageterie Boulevard spouští v Praze a Plzni rozvoz, v dubnu přibudou
všechna krajská města.