CzechTourism investuje letos do zahraniční kampaně 34 mil. Kč
CzechTourism spouští jarní fázi letošní komunikace „Unexpected
Wellbeing“, celkový roční rozpočet kampaně je 34 mil. korun.
CzechTourism spouští jarní fázi letošní komunikace „Unexpected
Wellbeing“, celkový roční rozpočet kampaně je 34 mil. korun.
Rada ČT schválila rozpočet České televize pro rok 2024. Počítá
s výnosy a náklady ve výši 7,952 miliardy korun a s tím, že zhruba
jednu miliardu využije z rezervy.
Předsedou Rady ČTK byl na další rok zvolený opět David Soukup (za ANO).
Český rozhlas plánuje v roce 2024 hospodařit s vyrovnaným rozpočtem ve
výši 2,367 mld. Kč.
Podle AKA vede snížení rozpočtů na komunikaci k dlouhodobému propadu
prodejů.
Česká televize zvýší základní cenu reklamy jen o necelá čtyři
procenta, více ale zdraží delší spoty. Pro příští rok pak
předpokládá, že z prodeje reklamy a sponzoringu získá méně než letos.
Česká tisková kancelář bude příští rok hospodařit se schodkovým
rozpočtem se ztrátou 4,8 milionu korun.
Marketing a obchod skutečně dobře spolupracují jen v necelé třetině B2B
firem na trhu, ukazuje průzkum společnosti B-inside. Jejich vzájemná
spolupráce ale může B2B přinést peníze navíc.
AŽ 71 % marketérů si myslí, že splnit očekávání zákazníků je nyní
těžší než před rokem.
Rozpočet České televize na letošní rok počítá s celkovými výnosy
7,17 miliardy Kč.