Makro: Komunikaci chceme zpět nasměrovat na segment HoReCa
O proměně zákaznických preferencí, složení cílových skupin
i komunikaci pod vlivem pandemie mluví Lenka Hanáčková z Makro Cash &
Carry ČR.
O proměně zákaznických preferencí, složení cílových skupin
i komunikaci pod vlivem pandemie mluví Lenka Hanáčková z Makro Cash &
Carry ČR.
Některé značky se k pomoci na cestě zpět k normálu hodí a Coca-Cola je
jednou z nich, myslí si Joonas Mäkilä, marketingový ředitel firmy
Coca-Cola HBC.
Kromě nové komunikace se Jägermeister pouští i do dalších inovací.
O které se jedná, přibližuje marketingový šéf Mast-Jägermeister
Michael Bouda.
S novým komunikačním konceptem chce Česká spořitelna podpořit
sebevědomí Čechů. O důvodech i plánech mluví šéfka značky a
komunikace Monika Hovorková.
Symbolicky na Den Země startuje Billa novou kampaň „Je čas na plán B“.
O její podobě i rozvoji udržitelných aktivit řetězce mluví Ivan Holub.
Změna chování zákazníků v pandemii potvrdila hypotézu služby Dáme
jídlo – komunikovat zejména úsporu času, říká její marketingový
ředitel Břetislav Stromko.
Pořad Minišou je postaven na rozhovoru moderátora s hostem v prázdném
divadle. Postupně se představí Jiří Suchý, Zdeněk Svěrák a Jiřina
Bohdalová.
O změnách, které čekají digitální reklamu, jsme mluvili se zástupci
společnosti Adform. Letos si připomíná 10 let na trhu.
Podmínkou úspěchu je, že je každý ve skupině interně přesvědčen
o kvalitě dalších týmů, říká Pavla Nýdrle, šéfka divize Komunikace
v Publicis Groupe.
„Navýšení obratu nepředpokládáme, ale pokud nepřijde další pandemie,
firma bude na konci roku v zisku, což považuji za enormní úspěch,“
říká Roman Kocourek, ředitel Electro Worldu.