Tlak na cenu stojí za častými tendry na mediální agenturu
Hlavním důvodem častých výběrových řízení mediálních agentur je tlak
na cenu, říká v expertním rozhovoru Atmedia Martin Nováček z mediální
agentury OMD.
Hlavním důvodem častých výběrových řízení mediálních agentur je tlak
na cenu, říká v expertním rozhovoru Atmedia Martin Nováček z mediální
agentury OMD.
V Ránu Frekvence 1 se hosté stávají součástí vysílání spolu
s moderátory Lubkou Ponížilovou a Miroslavem Michálkem. Víkendová rána
pak moderuje Petr Vágner.
Rozhovor s ukrajinským prezidentem Volodymyrem Zelenským sledovalo
v pondělí po 20:15 na zpravodajské stanici ČT24 v průměru 223 tisíc
diváků starších 15 let.
S klienty prostě jednáme tak, jak chceme, aby i druzí jednali s námi,
říká o Mutumutu jeho Chief Customer Officer Hana Hyklová.
Loni prodeje módy na internetu vzrostly o 15 %, letos se očekává podobný
nárůst, říká Ján Kešelák z módní platformy Glami.
BeWooden sází v komunikaci na kampaně s přesahem, které prezentují
produkty se silnými příběhy, říká její zakladatel Ctirad Sára.
V českém prostředí se stále zaostává v monetizaci reklamního prostoru
bez cookies, myslí si Jochen Schlosser ze společnosti Adform.
Stále ctím pravidlo, že pokud je ROI marketingových aktivit
v přiměřeném horizontu kladná, tak lze stále investovat, myslí si nový
CEO portálu Aukro Jan Sadílek.
Český olympijský výbor připravil k letošní olympiádě nejen kampaň a
Olympijské festivaly, ale i speciální televizní platformu, přibližuje
marketingová ředitelka Petra Šubrtová.
Zatímco karibským rumům a ginům pomalu odzvoňuje, na svou chvíli teprve
čeká tequila, vodka a skotská whisky, myslí si Ondřej Roček.